Mer om rettigheter

Tekst, foto/illustrasjon, grafikk og video på disse nettsidene er rettighetsbeskyttet etter lov om opphavsrett til åndsverk, dersom ikke annet er spesifisert.

Innhold på disse nettsidene kan ikke kopieres, reproduseres, republiseres eller på annen måte gjengis i kommersielle sammenhenger. Unntak gjelder for ideell virksomhet, privat bruk, bruk i presse og media, samt bruk i offentlige etater som f.eks. brannvesen. Tillatelse må imidlertid innhentes på forhånd, og Norsk brannvernforening oppgis som kilde.

Navn og logo
Bruk av Norsk brannvernforenings logo er kun tillatt etter avtale. Det er ikke tillatt å bruke Norsk brannvernforenings navn og logo i forbindelse med markedsføring av produkter og tjenester.

Lenker
Norsk brannvernforening godtar at det lenkes til nettsidene. Dette forutsetter at det pekes til fullstendige sider, uten at sidene blir "fanget" inne i rammer/frames eller andre endringer og tillegg. Direktelenking til nedlastbare dokumenter (PDF og lignende) er kun tillatt etter avtale.

Eventuelle spørsmål om bruk av innhold på disse sidene rettes til webredaktør.

Publisert: 25.01.2008.  Oppdatert: 18.06.2010.

Verktøy

Del på Google+