Hjelp

Brannvernforeningens nettsider er utarbeidet i samarbeid med Laboremus Oslo. Nettsiden er optimalisert for visning med skjermoppløsninger på minimum 1024 piksler i bredden. For best mulig opplevelse av siden anbefaler vi at du bruker nyeste versjon av nettleserne Microsoft Internet Explorer, Firefox, Opera eller Safari.

Navigering
Nettsiden er bygget opp rundt en hovedmeny som du til en hver tid finner øverst til venstre i skjermbildet.
I tillegg vil du kunne navigere via fanemenyer, undermenyer og bannere.

Dersom du leter er noe spesielt og ikke vet hvor dette finnes i menystrukturen, anbefaler vi deg å bruke søkefunksjonen. Denne finner du til øverst til høyre i skjermbildet..

Artikler
I bunnen av de fleste artiklene kan du velge å tipse en venn. En lenke til artikkelen sendes da per e-post til e-postmottakeren som oppgis. Du kan også dele innholdet via Facebook og Twitter. Noen artikler kan ha tilhørende ressurser som f.eks. filer for nedlasting, bildegallerier eller multimedia (filmsnutter). Disse finner du i så fall nederst i artikkelen. Hurtiglenker til slike ressurser finnes øverst til høyre i artikkelen.

Kontakt webredaktør
Dersom du har spørsmål, innspill eller kommentarer angående våre nettsider, send gjerne en e-post til webredaktøren.

Publisert: 25.11.2008.  Oppdatert: 17.06.2010.

Verktøy

Del på Google+